.

Tease with my friends, and you get beaten up.

Publicerad 2011-12-05 16:46:22 i Allmänt

Hejj på er !!

Nu är man hemma efter en riktigt seg dag i skolan... Kändes som att tiden gick i slow motion...
Fast No'n var väldigt slapp i dag och det var skönt! Sen hade vi combi, och de var mindre slappt, sedan matte, det var slappt för vi satt bara å lyssna på läran :) genomgång hela lektionen ;D
+att jag har varit något så enormt irriterad i dag ! ååh ! finns sånt jävla folk asså. De är bra på att snacka skit bakom folks ryggar, men när det kommer fram till dem de snackat om då vågar de inte stå för det. mesar.
aja. uch nu ska jag va tyst, blir bara arg ^^ hahah
Nu ska jag tjocka mig med Nutella ;)
Puss & Kram /Myset

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela