.

hos syster

Publicerad 2012-08-27 22:22:46 i Allmänt

Sitter nu hemma hos syster och hennes pojk efter än jätte mysig dag i stan med Tilda! Vi hade ju endel att prata om, eftersom vi inte träffats på ett tag:/ 
 
Jag hittade även endel saker jag köpte:
Hårfärg. (ljusbrun)
Ögonbrynspenna.
Tröja.
Mjukis.
Perfym.
Trosor.
 
Denna färgen!
 
Sjukt nöjd:) Lite mer åt det panka hållet nu.. Men ändå! Nöjd som fan! Och hårfärgen är skit snygg! Men ska dock inte färga en, för är ju inte hemma än, så blir nog kanske i morgon:) HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det blir snyggt! Vill ju inte vara gul i huvudet längre......! Köp ALDRIG GANIER. Det suger. schwarzkopf ska det vara !
fast det blev Loreal... men ändå.... :/
 
Nu ska jag dra mig, mina linser dampar så ser helt mongo x) 
puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela