.

Sjukhus besök, staden & färgning...

Publicerad 2012-02-20 18:06:44 i Allmänt

Hej läsare!

Ja, de senaste veckorna har varit både upp och ner, morfar ligger på sjukhus för 3dje gången på mkt kort tid pga att han inte kan andas.. och jag är så sjukt rädd! Hälsade på honom igår och jag tror aldrig jag gråtit så mkt! Älskade lilla morfar...♥
Erica var också med till morfar, för vi var inne på a6 lite innan och shoppade så bad jag mamma hämta oss så att vi kunde åka till morfar sedan så jag fick säga hej, för man vet ju aldrig vad som kan hända. Men Erica var sjukt söt och kramade om mig när jag började gråta... fan vad glad jag är för att hon finns! Bästa tjejen!
Men när vi var inne då på stan köpte jag ett par ljusgråa mjusikbyxor och två linnen. mkt nöjd med köpet.
På kvällen blev det att åka till Nina, det var jag, Erica och Emma. Emma fixade naglarna, Erica fick håret klippt, och jag färgade ögonbrynen. TA DET LUGNT ! DE ÄR INTE KOLSVARTA!.

Så det blev en lyckad dag men ändå inte...

men det känns så sjukt jobbigt just nu... vet ju inte vart jag ska ta vägen... livet är sjukt orättvist.

aja.. får väl hoppas på det bästa. ha det bäst med er! puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela