.

SJUKT UNDERBAR DAG!♥

Publicerad 2012-02-01 16:25:35 i Allmänt

Idag har jag haft så jävla underbart i skolan! fy fan vad kung!  Det var skol-sm i innebandy, motståndar lagen hade ingen som häjade på dom i publiken än de själva, men ribba! Fy fan vad mäcktigt !  Blev det mål skrek alla på läktaren ! underbar känsla,! Dock så van vi inte, men det andra laget hade ENBART TUR. Ribba spelade med skicklighet ! DOMMARNA DÄR EMOT. VAD FAN VILLE DOM?! Dom var ju typ emot ribba eller ngt!? mongon... aja, sjutk bra var dem iaf.
Tror aldrig jag varit så inne i någon bollsport i hela mitt liv! Och om att jag har ont i halsen ska vi inte ens snacka om!. Shit, höll på att dö lite... meen guud vad härligt det var!

haha på mat rasten så satt jag, linnea, amanda, erica, oscar och arvid vid ett bord, och herregud vad vi garavde ! HAHAHA tårarna bara sprutade !
Vi har nog inte jobbat med något på hela dagen! Härligt härligt !♥



aja, puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela