.

TWITTER

Publicerad 2012-02-03 17:59:25 i Allmänt

Japp. jag har örjat med twitter, inte för att jag fattar på mkt än, men ändå ! :D haha ! Alltid kul att testa lite nya saker, får se om det är ngt man fastnar för :) twitter @pluttenlina

Varit hemma från skolan i dag oxå... ont i magen, förkyld och ont i kroppen... feber på väg? ;/ hatar att vara sjuk. Eller aa, vem gillar att vara sjuk? HAHA, dum fråga. förlåt...

Ikväll blir det väl vara hemma och bara glo in i tvrutan. I och för sig så är det rätt skönt ändå:) men ikväll kl.21.00 smäller det !! CATWOMEN på tv ! :D Den är så grymt bra ! och igår var det BATMAN :D kan det bli bättre!?

Men en seriös fråga, vem vill inte ha lika snygg kropp som hon i catwomen !? aså, en sak jag hatar med kändisar är att dom har den perfekta kroppen/utseendet.. jäävligt fuskigt. :( blir ju ledsen wtf :(



Nu har jag redigerat en bild på min söta lilla flicka Tilda, klicka här för att komma till hennes fina blogg--> Tilda !





Vad tyx? :D

haha puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela