.

Byebye TVÅTUSENELVA, hejhej TVÅTUSENTOLV!

Publicerad 2012-01-03 14:34:48 i Allmänt

Tja alla läsare ! Har inte varit så där jätte uppdaterad som ni kanske märkt! haha, men men, jag hoppas att ni haft den makalöst bra! För det har bannemej jag haft! Dagen innan nyår så fick jag pengar av mamma och pappa som var kvar frå julafton (typ sen julklapp kan man säga) och då var det åka t staden med, mamma, Erica och Tess, vi gick runt och runt å letade efter något snyggt på rean, men nää.. hittade inget, men sen jävlar gick vi till en affär New Yoker! ÄLSKAR den klädaffären! hittade två as snygga tröjor, och erica hittade ett par Jeans till mig som var SJUKT jävla snygga asså!! ÄLSKAR DOM!

Nyår spennderade jag med älskad Erica, och vi hade så jävla roligt! hahaha, skulle öppna den där jävla pommacen! hahaha fan vad sämst det gick! men men, vi dansade och massa,, och lite hyss blev det allt ;) heheh!
2dagar innan nyår trillade dock morfar baklänges... Han har nu en spricka i lårbenet. han var 2cm från att slå i huvudet i elementet... Hade kunnat sluta jävla illa.
Så dagen efter nyår så blev det åka in till sjukhuset och hälsa på honom, han verkade ganska så pigg ändå måste jag säga :) Han skojade och höll på! Men gud vad vi grät... Lilla älskade morfar♥
Men men jag ska käka nu, Be right back !
puss&kram /myset

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela