.

Sjukt Bra Kväll!

Publicerad 2012-01-07 15:07:05 i Allmänt

Igår var det full rulle här ! Fina gäster, vi skrattade och var glada hela högen! Massa med musik å sånt! Härligt!
Nu är det lördag iaf... Och jag har INGEN aning om vad fan man ska göra !! Erica och Emma är hemma för de har massor med gäster och sånt.. medans jag sitter här helt seg ;(
Och i morgon då? sista dagen innan fucking skolan börjar? Vad ska man göra då!? sista dagarna är värst!. BLÄ
Aja... jag får la sätta mig å kolla på någon seg film eller ngt ...
haha puss & kram på er /Myset♥

Kommentarer

Postat av: Linnea [foto&vardag]

Publicerad 2012-01-08 10:01:06

sv: jag vet, sjukt söt är han!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela