.

Sjukt nize dag!

Publicerad 2012-01-18 19:58:58 i Allmänt

Känns som om jag fått massor gjort i dag! Och idrotten var kul för en gångs skull! Vi körde inte ngn tråkig vollyboll...! Tack Adnan för att du låter oss tjejer bästämma lite också så att det inte bara blir en massa tråkiga bollsporter. Så HA ! In youre faces boys!!!
Och i morgon har jag ett jävla matteprov... MORR.. vill inte ! Vill vara hemma och göra cupcakes ist... MKT roligare och MKT godare! uch... Aja, på fredag blir det chilla efter skolan med att gå på bio med mamma, pappa, syster och hennes pojk ! :D Massor med mys ! Vi ska kolla på Hamilton i nationens intresse ! :)
Nu ska jag dra och kolla tv och dricka massor med äppeljuic ! Det är livet !
HAHAHA fattar ni hur pinasmt det var när jag sa fel på rynkeby till mamma!? ville att hon skulle köpa det till mig!! Höll på att dö av garv! HAHA
Aja, puss&kram /Myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela