.

Be strong! and let nothing break you down.

Publicerad 2012-03-16 18:28:29 i Allmänt

Hejsan,! som sagt var, så har jag inte haft det bästa slutet på 2011 och den bästa början av 2012.. Först så kommer en kille in i bilden och förstör allt, segad gick morfar bort.. Har inte mådd så där jävla bra...
Men nu har jag återhämtat mig lite i alla fall.

Det jobbigaste har varit allt folk man bråkat med. Orkar inte sånt just nu. Men aja...
Igår hade jag mysigaste dagenSJUKT länge! mådde bäst då! träffat en pojk(a'' får se om det blir ngt! måste ha han!

men a, jag vill bara säga; Att när livet är som värst och du mår sämst, ge INTE upp hoppet! Jag lovar dig att det kommer bättre tider! Så ge inte upp! BE STRONG!

Be strong pic:



puss&kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela