.

BF1B <3

Publicerad 2012-09-08 14:50:54 i Allmänt

Jag måste bara berätta om min klass hur underbar den är! Har ALDRIG haft så kul som jag har med dom! Vi har så otroligt roligt med varandra!
Och vi har kommit varandra jätte nära redan!
i fredags t.ex så gick jag och Monira runt i olika dräckter i skolan, jag var en kanin och hon var en björn!  jag har aldrig garvat så mycket ! riktigt kul! vi gick in på olika lektioner och vinkade till folk igenom fönstrerna och de tyckte det var as jätte kul, men sen fanns det några jävlar som verkar inte ha något liv alls som typ bitch blickade bara. För helvete släpp loss lite era jävla glädje dödare!
Dom var ju bara tråkiga...
 
så här såg jag ut!
hahahaha en heeeeeeeeeeeeeeeelt varnlig dag i klassen BF1B!
 
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela