.

Jobb Jobb och lite mer Jobb

Publicerad 2012-09-15 13:54:05 i Allmänt

Ikväll blir det jobba i några timmar, blir la typ 6-7 h :)
Är även hemma hos mamma och pappa, som INTE är hemma för de är på kalas:) så de kommer hem i morgon.. lite tråk är det väl, men jag har ju grännens hund här som jag tar hand om :) Men det blir nog bra:) I mon är jag ledig och då ska jag baka massor! för har ju ingen ugn i min lägenhet:( så man får passa på när man har en !
 
igår var jag även med vännerna som jag tyvärr inte träffar så ofta nu när man bor i stan! så de var saknade<3 speciellt Emmis <333
jag och emma på bild, jag ser AS liten ut... aja :D
nu måste jag göra mig i ordning in för jobbandet ikv, sminka mig och skit, puss&kram/myset<3
 
 
p.s här är vovven jag pussas med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela