.

TJOSAN I TROSAN!

Publicerad 2012-09-05 23:13:52 i Allmänt

Hallå på er alla ! mår ni bra elle? jag mår toppen snoppen iaf. som ni vet har jag färgat håret brunt ! AWESOME NÖJD. bild får ni snart!
allt går toppen i skolan och snart kommer vi få våra gymkort! Ska gymma med Deichmann då! as gött:)
sitter och ladda ner filmer och snackar med Daniella på skype, pluggat hela jävla dagen oxå så är helt död typ.
Bor ju själv nu i en lägenhet och lever livet ! dte går hur bra som hälst! Handlat lite mat i dag och massor med godis, för i morgon så kommer rebecca till mig och ska leka med mig ! vi ska äta kyckling och massa gott ! sen blir det oxå tårta! fira att jag flyttat in själv i en lägenhet:)
 
JUSTE, ni måste kolla in videon, den är fett jävla skojj! skojar inte!:D
 
Här är jag då oxå i brunt :)

SÅ ! snyggt eller vad säger ni? :D Måste fan sova nu... godnatt med er ! love u guys! kyss å smek / myset

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela