.

smile at the bitch you know hates you.

Publicerad 2011-12-16 16:45:59 i Allmänt

Heeyyy!! :)
hihi segt inlägg idag igen :p sry.. men aa, igår var jag och Erica barn vakt åt två små underbara änglar <3 de är såå himla snälla! vi åt lax, potatis och hollandaisesås ;) Mycket gott var det!
Just nu försöker jag övertala mamma att jag ska få göra ett tomtehuws... (pepparkakshus) Meeeeeeen hon vill inte ha något fult huws :( men jag ska fan göra det ÄNDÅ. ska ha det. PUNKT SLUT.
aja, skolan i dga var soooooft men på måndag blir det softigare ! Inte EN ENDA lektion :D bara sånt chill :D vad jag vet än så länge iaf...
Nu ska jag dra :D blir ett till inlägg lite senare :D puss&kram /Myset♥
p.s, finns många störda nötter på denna jord som bara förstör andras, akta er för dom! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela