.

Seg skoldag

Publicerad 2012-08-28 16:57:29 i Allmänt

Det var lite segt i skolan i dag... hände inte så mycket:/ Nu ska jag iaf hem och plugga lite, göra lite läxor. Färga håret oxå:) håller tummarna som fan nu:)
 
då kan man fan inte klaga på min hårfärg. fast det kan man typ inte nu heller egentligen, för min riktiga hårfärg är typ brun:) men aa, finns ju folk som inte fattar att även om man är brunhårig så behöver man inte vara smart. finns faktiskt tröfga brunetter oxå :V så de' så! HA. 
med det menar jag inte att alla brunetter är tröga xD haha.. men aja..
 
Nu orkar jag inte skriva mer :) byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela