.

väääntaaaar

Publicerad 2012-08-27 16:22:41 i Allmänt

sitter nu mot ett träd utanför skolan och väntar på att tilda ska bli klar så att vi kan dra t a6 shoppa lite:) iaf jag.
blev så fett onöjd när jag färgade håret blondare, blev typ gul i hårbottnen. Så nu blir det nog ganske en lite mörkare blond färg:) nästan lite brunaktigt:)
 
sen ska jag köpa tröja, ögonbrynspenna, troser, perfym och så var det ngt mer vilket jag inte kommer ihåg... men det blir nog bra:)
 
Har oxå betalat hyran på lägenheten:) as gött, på söndag flyttar jag in efter att jag jobbat en stund:) as gött blir det!
 
Nä nu måste jag springa och hämta ett papper om jag glömde i skåpet! 
puss&kram/myset<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela