.

20/12-2011

Publicerad 2011-12-20 16:48:24 i Allmänt

Yeay ! Bara fyra dagar kvar till julafton !! Massa skoj! Dock har vi inte fått våran snö än... men den ska FAN KOMMA !..  hehe, aa...
Iaf, min skoldag i dag var rätt så chill faktiskt, förutom matteprovet jag hade... pga att jag var sjuk. MEN vi fick godis :D och sista lektionen så hade vi elevensval, och då har jag bild och det var vääldigt skönt att slippa göra något ansträngande ^^
så jaa, nu är jag hemma å dunkar massor med musik! Måste passa på tills mamma kommer hem ! ;)
Alex saidac - we shine
Avicii - levels
LMFAO - shot, put that ass to work, sexy and i know it.
Manian- welcome to the club
Och mycket mycket mer !!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela