.

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.

Publicerad 2011-12-08 20:58:43 i Allmänt

Haha förlåt för att det blir ett så sent inlägg i dag... Jag har pluggat engelska hela jäkla dagen! Inlämnings uppgift... måste vara slut tills i morgon... :/
Haha juste, vet ni?? Jag somna på svenskan.. IGEN xD HAHAHA ! SKANDAL ! XD Detta är inge bra asså... Ni ska bara veta hur taggad jag är in för i morgon, ska sova AS länge på lördag! Å på snöndag också!! hatar att gå upp tidigt på helger...

Juste, som ni kanske inte vet så har jag glasögon! Bilder kommer i morgon, har mest använt linser, men nu har jag typ precis haft ögoninflammation så det skaver som bara den! så det blir väl att ha glasögon ett bra tag till! Väldigt slappt också, behöver inte krångla med det på kvällen/morgonen mkt skönt att slippa...

MEN jag ska typ kanske beställa linser med färg? Jag är blå ögd, men funderar på att beställa bruna och ett par skit läckra lila!
Klicka här för att se de bruna.
Klicka här för att se de lila.
Eller kanske några av de här ?? ;)

Aja, nu ska jag sova, sov gott med er! Puss&Kam /Myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela