.

Friendship can last forever

Publicerad 2011-12-19 15:28:45 i Allmänt

Haha HEJ på er ! Haft en FANTASTISK dag idag i skolan! Dagen började med att vi fick baka julgodis i hemkunskapen, (dock brännde jag mig..) Men sen fick vi pyssla, och det var vääldigt soft, jag gjorde bara något, kluddade på papper och babblade på som bara den, & så lyssnade vi på massa julmusik, fast den var inge bra , haha men vi satt å drygade lite till musiken. Sen sista lektionen så hade vi film ! SHIIIT vad jag satt och lipade ! Filmen heter Hatchiko, och det handlar om en hund, som hittas av en man soom heter Parker, han behåller hunden, och hunden ääälskar Parker, och möter Parker vid busstationen varje dag kl.17.00 efter att Parker jobbat, men en dag så kommer parker inte tillbaka mer. och hunden kommer tillbaka till samma ställe för att hämta/möta husse i 10år. :(
Detta är en film ni måste se !!

Kommentarer

Postat av: Lisa Ottosson

Publicerad 2011-12-19 15:34:26

åh jag älskar den här filmen, men den är ju så sorglig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela