.

I should be playing in the winter snow, But I'mma be under the mistletoe.

Publicerad 2011-12-11 15:32:11 i Allmänt

Jag tycker inte att Justin bieber är speciellt bra... Men jag måste erkänna att denna låter är faktiskt bra! kommer bli en bra låt att lyssna på, på julafton♥     
iaf, jag sitter vid datan å fixar lite, rensar ut lite bilder från gammla tider, så det får platts nya! Det är ju trotts allt snart 2012 ;)
lyssnar även på denna låten. Efter maten blir det julstäda och fixa in lite julpynnt :) julgranen får ju inte komma in för ens nästa vecka tkr jag ;) haha, nää för fort får det inte gå allt! ;)
Så nu ska jag äta, skriver snart. puss&kram /Myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela