.

It made my day

Publicerad 2011-12-14 16:45:09 i Allmänt

sry för igår och i förrgår...


Hej iaf, i dag på idrotten så hade vi boxning! Jag tränade boxning för ett år sedan, men jag slutade för att alla andra slutade och tillslut var jag ensam tjej... blev inte lika kul då. Men nu har jag insätt hur mycket jag saknar det igentligen... Det var sjukt kul, och jag fick vääldigt mycket beröm av läran :) HAHAH shit vad man skakade om händerna sen efteråt ! För att man ansträngde sig något grymt!! haha, efter åt hade vi so och skulle skriva.. typ ingen kunde x) hihihi lite kul faktiskt ;)
Kommer ju ha värsta träningsvärken i morgon... INTE bra... Hahah aja...
Sånna här har jag hemma, okej.. det är mma handsakr.. men vem bryr sej?? haha!! kanske träna lite hemma?? :) pappa får vara säcken man slår på ! :D
men nu ska jag hoppa in i duschen ;D haha
puss&kram /Myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela