.

Life is beautiful !

Publicerad 2011-12-04 13:58:18 i Allmänt

Jag hoppas att ni gottfolk har röstat lite på Tildas bilder! :) Annars gå in på hennes blogg för mer info KLICKA HÄR :)
Jag har varit hos min syster hela helgen, och i dag är det dags att åka hem.. *buhu*
I fredags var jag hemma i syrrans lägenhet med Koffe som var min "barnvakt" x) Sen åkte han till en kompis och jag satte mig vid tv å bara softade sönder ! Väldigt skönt.
Igår så jobbade syster och hennes käre pojke var ute på krogen. Men först innan syster skulle jobba så drog vi till a6, men FY FAN vad svårt det var att hitta parkering ! Jävla julhandling på gång nu.... Men efter en halvtimme så hittade vi en ! :D
Senare på kvällen: Först var det tänkt att lille Danne skulle komma, men han skulle inte kunna komma hem på kvällen... Så Elias fick komma ! Det var mys.
Ikväll ska jag bara chilla framför tv:n med mamma och pappa♥
mer inlägg senare ikväll, Puss & Kram /Myset

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela