.

They need an excuse to suck our cocks!

Publicerad 2011-12-07 16:36:20 i Allmänt

Haha, sitter å lyssnar på LMFAO - Shots, haha den äger:)
Förlåt för att jag inte gjorde inlägg i går... Men jag hade visst ett prov tills idag då, som jag inte hade läs på något om... så hade det lite körigt ;) Men jag fick nog fan G :D Jävligt lätt prov om jag får säga det själv;)
Heheh vi hade syslöjd i dag, och jag gjorde världens sötaste tomte !!
KÄRLEK !! :D
Nu ska jag snart ner till mormor iaf, hon ska sticka en rosa mössa till mig ! :D bild på hur den ska se ut:
Fast det ska va en liten söt boll på toppen :D hihi,
aja, nu ska jag äta sen dra ner till mormor, puss&kram /Myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela