.

jag går väl upp med tuppen i mon då..

Publicerad 2012-04-02 21:36:46 i Allmänt

japp.. i morgon ska jag upp kl kvart över 5.. känner verkligen tagget ! (not) Ska till stan med mamma, hon ska jobba först men jag orkar inte cykla ner till hamnen för att ha sovmorgon... så får la lägga mig i deras fika rum och sova tills hon är klar! ska köpa skor och hårfärg! sen ska jag hjälpa min kusin att hitta ngr snygga byxor till begravningen tills på onsdag..
Ska jobba på lördag oxå har jag fått höra, ska bli ganska skönt att få jobba igen :) pengar är inte så dumt! sen blir det väl umgås med släckten:) sen kanske träffa pojken på söndag:)
mys-vecka<3


dessa skor blir det i morgon:
och sedan hårfärg då:)
sen när jag kommit hem i morgon blir det åka bort en snabbis till Nina så ska hon fixa mina ögonbryn och lite sånt :)
aja, nu ska jag kolla big brother ! puss&kram /myset♥

Kommentarer

Postat av: Kitten

Publicerad 2012-04-12 16:52:13

Haha I saw you wearing them that day when you were on your way home ;)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela