.

lägenhet, foto, strand & sjuk (Y)

Publicerad 2012-08-16 21:39:11 i Allmänt

Now we talk! nycklarna t lägenheten har kommit(Y) lycklig! och det är inte alls lånt kvar tills jag flyttar in! nu ska jag bara betala lägenheten å skit oxå. men men, så sjuuukt värt!
 
oxå fotat lite med Erica, blev ganksa nöjd med bilderna, dock blev det inte så många.. men här är några!
 
Sen tog jag lite kort, nere på stranden med mammas mobil:) blev AS NÖJD faktiskt! mamma vill t.o.m förstora upp den oxå! (hon har redan förstorat upp 2st) 
Nää men den blev sjukt bra!
 
 
Just nu ligger jag hemma med feber, hostning ocg förkyldning, det känns så underbart, bara jag blir frisk tills på söndag då det blir massor med mys;) och tills på tisdag då skolan börjar! längtar rumpan av mig!
 
Nu ska jag i alla fall gå och knapra lite alvedon och dricka lite vitaminer.
puss&kram på er /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela