.

Feber .....

Publicerad 2012-02-13 20:41:37 i Allmänt

Nu har jag varit med Emma, och det har varit mys som varnligt. Men efter kl. 18 typ blev det inte lika mysigt längre... kände hur jag började få ont i kroppen, och hur jag började röra mig stelt för att det inte skulle göra ont. så nu har Emma gått hem, så jag tog tempen... och då hade jag feber :( orkar inte vara sjukt. Det är så sjukt jobbigt. :'( så ja... jag ska väl gå och lägga mig snart:(


Och jag är så sjuuuuuuuuukt jävla trött på folk som kommenterar onödiga saker ! Dessa männsikor ska fan skjutas till dödts... hatar dom. asså man pallar fan inte lägga energi på någon som man inte gillar !? men de här männsikorna har tydligen inte liv så de måste eller ngt... NACKSKOTT


puss&kram /det förbannade myset

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela