.

I just need somebody to love.

Publicerad 2012-02-04 12:54:48 i Allmänt

Nu är det lördag och i morgon är det söndag. Det hatar jag med lördagar, då sitter man och väntar på att det ska bli söndag...
Men i det stora hela är det nize! :D
Ikväll är vi bortbjudna till min systers killes föräldrar på middag ! Kommer nog bli kul! se om det blir ngt gott ;)
I morgon blir det ladda för skolan! på tisdag blir det nationella prov i svenska :/ Måste säga att jag är inte så taggad ;)

Aja, nu ska jag la duscha en snabbis och göra sig snygg för ikv !

Ha det bäst ! puss&kram /myset♥


^
|
pluttenlina heter jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela