.

Pyssel time, födelsedagar, mys.

Publicerad 2012-02-05 14:17:42 i Allmänt

Nu har jag precis kommit hem, väldigt skönt. Men gud vad kul jag hade igår! Vi var ju hos min systers svärföräldrar och åt, och shit vad god mat hon gjorde! Förrätten var 3 olika saker, men än sort fastnade jag väldigt för! Det var taco chips med bacon, rödlök och smält ost på! Herre jesus vad gott! Sen varmrätt var det något kött som var omlindat med bacon, potatisgratäng och grönsaker, oxå väldigt gott! och efterrätten var underbar ! vaniljglass, vit chokladmousse, maschmellows(stavning) & hallon! MUMMS säger jag bara! Och kolasås på toppen! ^^
Mycket skratt blev det på kvällen där med! Spelade kinäckt eller vad fan det heter :p Oxå kul!

Och så sov vi i min systers lägenhet på natten. vakade och gick över till grannarna och kollade på deras flyg ekorrar! AS TUFFA !
kolla söta de är !


Och nu är jag hemma, och hade tänkt att jag ska göra cupcakes! :) Blev sugen på det ! Får se hur det blir !! hahah


Och i dag så fyller en underbar tjej år som jag saknar :/ inte träffats på ett tag :'( Men i dag är det hennes stora dag!!!

GRATTIS TILL DIG DIN SÖTE !!!!! Älskar dej!
Kärlek till denna bruden!




Och ett stort grattis till lilla Nisse som också fyller år ! Har dock ingen bild på honom :(( Men grattis ändå på den stora dagen !


Nu måste jag avsluta! puss&kram /myset

Kommentarer

Postat av: TILDA

Publicerad 2012-02-05 14:43:42

tack igen älskling!! du är bra du. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela