.

HAPPY BIRTHDAY TO ME !

Publicerad 2012-01-24 18:47:06 i Allmänt

Japp idag då fyller man 16 år! herre guuud vad tiden springer iväg då!? HAHA.
Jag har iaf haft en sjukt underbar dag med massor med fina vänner och familj! Massor med Grattis har man fått också ! Så söta är de!!
När man kom hem fick man maräng swizz ! Gott satan! Så nu är jag väl mätt ett bra tag!
Fick en tidning, mascara och choklad, och på fredag blire en skinnjacka! (om de börjat sälja det än) Men det löser sig nog!)
Fick filmer också som pappas jobbarkompis fixat åt mig för att jag fyller ! Han fixade REAL STEEL ! AAA KÄRLEK !
Och så fick jag den älskade tecknade filmen Bolt och skräckisen Paranormal activity 3 :) så det blir väl att avsluta dagen med film♥ aja, jag är sjukt nöjd med min dag!
p.s kolla söta bilden ;)
Nu ska jag välja gymnasium! Så puss&kram /myset♥

Kommentarer

Postat av: TILDA

Publicerad 2012-01-24 19:55:24

grattis igen hjärtat! hoppas du har haft världens bästa dag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela