.

I'm so damn proud of myself!

Publicerad 2012-01-15 19:50:31 i Allmänt

Idag så jävlar, tro det eller ej ;) jag var först ute vid 3 i dag och skulle gått spåret, men jag sprang halva, och nu så har jag varit ute igen och gått ! Så jävla skönt! snacka om att man kommer sova gött i natt! Himla skönt faktiskt!
Snart blir det kolla film under täcket och äta en god liten macka :) Blir filmen Abduction med Tyler Lautner :)
gick Dock inte bädda in videon här men klicka här så kommer den upp :)
Nu ska jag käka lite innan min mage äter upp sig själv! haha
puss&kram /myset♥

Kommentarer

Postat av: tilda

Publicerad 2012-01-17 15:00:08

men blogga rååå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela