.

Myset tar en kort paus från skolan.

Publicerad 2012-01-30 16:44:10 i Allmänt

Idag har jag varit hemma från skolan, vakande en gång mitt i natten och en lite innan klockan skulle ringa, och mådde as dåligt... illamående som bara den... så gick in till mamma och bad henne ringa skolan :(

men men, har ätit lite iaf, och det blev lite bättre, kanske inte awesome precis... men det bättrar på. vara hemma i morgon också? ;(


Och ey ! jag funderar på att göra bruna, mörk bruna eller blonda slingor :/ men kan dock inte bestämma mig. sjukt irriterande.
har varit blond sjukt längre nu :( börjar tröttna lite.. men vi får se vad det blir :)

nu ska jag slöa framför tv med film! puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela