.

.plugg.plugg.cupcakes.cupcakes.

Publicerad 2012-01-17 20:01:16 i Allmänt

Shit vad mycket man har att göra nu i nian. Har Hkk (hemkunskap tills i morgon, ma-prov på tors, svenska till i min, biologi tills nästa tisdag, eng till fredag.. BAAHHH.... aja... nu ska vi inte babbla om tråkiga saker...

HAHAH jag hade sån otur i dag! Helt otroligt!! kl.05.47 kommer mamma in i mitt rum och säger att klockan är 8a! och jag får panik, kollar klockan... blir små sur och somnar om, sen ringer klockan 73 ggr, så jag stängde av den... sen vaknade jag kl.07.00 då har bussen gått.. springer in till mamma och säger att jag försovit mig och massa, och hinner som tur var med båten!
Sen kommer jag till skolan... då har jag glömt typ alla böcker osv.... SJUKT irriterande... Men det var så jävla kul! Fan vad vi satt och garvade!!
Ååh, ni vet sånna cupcakes, har ALDRIG bakat det, det hade varit så fränt!! Måste testa det, det ser så proffsigt ut! och så gulliga är dom!
Kolla liksom:





SÖTT ELLER VAD !? Jag är iaf kär♥

Och nu är det bara en vecka kvar tills man fyller 16! Då jävlar blir det övningsköra!!
puss&kram /myset♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-19 22:14:24

Gud va söta! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela