.

L L L I GBG = Levt Livet Lite I Göteborg!

Publicerad 2012-07-24 17:43:59 i Allmänt

Varit på liseberg !!!!! WOOHOO ägde rumpa! 
Åkte: uppswinget, berg banan, balder, flummrider eller vad det heter och mkt mer! gick även gasten! Hela gänget gick den! Jag, syrran, mamma, pappa och sannas kille Koffe! BÄST HELT KLART, först i ledet var koffe, sen sanna, jag, mamma och sist pappa. Och jag kan lova att jag aldrig har garvat så mycket som jag gjorde närvi gick den! Sanna typ grät, hon var liv rädd, och jag var så elak så jag gick å as garva hela vägen^^ Men skojj vare!
 
Sen åkte jag något som jag ALDRIG trodde att jag skulle göra! ATMOSFEAR. Jag åkte den lilla sån förra året och grät ihjäl mig! Jag lovade mig själv att aldrig åka den igen och efter att jag åkt den vågade jag DEFFINITIVT inte åka atmosfear. Men detta året så frågade jag pappa om han skulle åka den om jag åkte den. Och han sa att han lovade åka den om jag gjorde de. 
jag var lite tveksam men gick till den ändå och pappa hängde med. 
Usch, när man var där nere och väntade på att man skulle få åka den så var jag LIVRÄDD. men sen var de kört. kunde inte gå tillbaka. vi satte oss i stolarna och jag var gråtfärdig..
 
Nä man satt där längst upp och kunde se typ HELA göteborg så var jag as spännd. höll mig nästan krampaktit i axelbanden. hehe sen gjorde jag tabben och kollade ner. bara en liiiiiten kort sekund efter jag kollade ner hördes ett ljud. Då jävlar visste jag att jag skule åka ner. och så bah: SWISHHHH så var jag nere. 
Den känslan! FAN VAD GLAD JAG VAR! haha typ asgarva och klappade händerna, var överlycklig att jag åkte den! haha 
 
Så här såg jag iaf ut efteråt:
 
 
 
Sen gick vi tillbaka t hotellet. SJUKT mysigt hotell!
 
riktigt najs dag var det! (gick oxå lite på stan) 
underbart!
 
puss&kram från mig! /myset alltså;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela