.

Blandat

Publicerad 2012-06-11 19:35:07 i Allmänt

OBS
lyssna:
http://www.youtube.com/watch?v=dvPEBMc0clc&feature=my_liked_videos&list=LLwKX9BCYbRb_r8ZCyIHSJkg
iaf, TJA!
Aså, vad FAN ska man göra i sommar!? Jag har Inga jävla planer ;// får väl se vad som händer. ska blir riktigt skönt att sluta skolan nu och ta LOV!
varit i stan idag och köpt lösögonfransar och bh till klänningen! nöjjd, nu ska jag bara komma på hur jag ska sminka mig ;/ Är as kass på att sminka, men får väl ta ngn dag och provsminka :)
på torsdag är det avslutningsfest med 9an, ska bli kuligt:)

inte så mkt mer att säga, återkommer! puss&kram/myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela