.

Naajjss

Publicerad 2012-06-13 21:58:35 i Allmänt

dagen började med att vi var lediga från skolan, så erica fick sova hos mig, sen gick vi upp halv elva och gjorde oss i ordning, sen gick vi och fotade sedan till Nina som fixade naglar och ögonbryn på oss. Sjukt skönt och ha det gjort nu innan skolavslutningen och det. Man får känna sig snygg!
nu ska jag duscha sedan sova och i morgon så ska jag, erica och linnéa till Amanda och göra oss redo för avslutningsfesten i skolan! kommer bli jätte kul, men jag vet dock inte hur jag ska sminka mig än, men jag kommer förhoppningsvis på det i mon. Annars får jag väl göra något enkelt.
Här är bild på naglarna:
(ursäkta nagelbanden... de är inte vackra)
men men, nu måste jag dra! puss&kram/myset♥
psst, kolla Ninas söta hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela