.

Svar på frååågor

Publicerad 2012-06-27 16:58:16 i Allmänt

UTSEENDE

Hur lång är du? 160
Ögonfärg? blå
Hårfärg? blont
Stil? det jag känner för.
Är du nöjd med ditt utseende? inte så värst:) men när jag gjrot i ordning mig är jag nöjd :)
Är du mogen? Beror på vad det är för situation :)

FRITID
Du har varit på läger? Nää
Du kör handboll/basket? nepp
Du kör fotboll/innebandy? tränade fotboll ett år, i 6an
Du är ofta med kompisar? nja, jobbar mycket..

 

DU TYCKER OM ATT
Kramas? ja
Kyssas? jao
Prata? Oh ja, börjar jag prata så kan jag knappt sluta! 
Sova? sova är livet!
Gå upp tidigt? nej usch... sova lääänge<3
Lyssna på musik? Musik är LIVET
Vara ensam? kan vara najs ibland men det blir lätt tråkigt.
Att vara kär? nej för det fuckar sig hela tiden.
Vara i skolan? Ja, det är najs att vara i skolan, men att vara på lektionerna är mindre kul!
Kolla på film? Kollar så fort jag får chansen

HYGIEN
Hur ofta duschar du? varannan dag
Använder du deo? ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? självklart!
Använder du parfym? yes :)

KÄRLEK
Är du kär? inte nu
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? nej
Är du rädd för kärleken? rädd att förlora den jag älskar, ja!

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? nej (inte ens testat)
Snusat? nej (inte ens testat)
Däckat? nej
Tycker du att det är coolt att supa? HAHA, nej? töntigt som fan men visst har jag gjort det, men ej för att vara cool..
Kysst en främling? nepp
Gjort ett sugmärke? ja, kul att göra det på killar för de hatar det !
Har haft oskyddat sex? mm tyvärr.

Pussat en tjej? Japp, som kompis då xD
Har du haft sex med mer än 20 Personer? HAHA, gud nej!
Gråtit inför mer än 10 personer? jao.. på morfars begravning..
Smygit ut? hehe ja, vem har inte?
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? inte när jag varit i ett annat förhållande
Sovit bredvid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? inte direkt även om jag sagt det
Gråtit dig till sömns? ja
Vaknat av att du gråter? ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? ah
Slagit någon på skoj? ah
Blivit slagen på skoj? ja
Varit på sol semester? nope
Badat i havet? ja

Har haft snöbollskrig? ohja
Inte sovit på en hel natt? ja
Varit på sjukhuset? ja, men aldrig ngt allvarligt
Sovit i över 12 timmar? ja
Sett en film mer än 10 ggr? haha aa!
Varit ute en hel natt? yes 
Bråkat med en vän? yes


DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? cola!!!!!
Tv/Data? Kan jag ej svara på x)
Blå/Rosa? ROSA


FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Just nu bara blä, men det är unerbart när man hittar en seriöst och snäll sak.
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? både ja och nej
Har du svårt för att bli kär? kan bli små kär lätt, men sjukt svårt för att bli riktigt kär.
När kysste/hånglade du med någon sist? 4-5 veckorsedan
Är du singel? yes
När fick du senast en komplimang? hmm, typ igår kanske?

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: ja när jag bara var några månader (kanske därför jag är som jag är! hahah)
Hånglat med nån riktigt ful: ja haha!
Hånglat med fler än 50 pers: Nej uuscchhh
Gjort något riktigt dumt: yes
Gjort något du verkligen ångrar: ja
Varit nykter på någon nyårsafton: Ohja alla förutom nu senast
Åkt ambulans: 
Gjort nåt olagligt: har jag säkert
Skämts över dina föräldrar: haha ja, men på massor skojjigt sätt
Sagt jag älskar dig och menat det: OOHJA
Vilka kläder sover du i: Trosor.
Vad hatar du verkligen: folk som ljuger, folk som är falska, folk som tror dom är snyggast osv
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Det har väl alla?
Vill du gifta dig: Klart! alla tjejers dröm!
Vill du ha barn: ja, 2 högst!

:) 

Kommentarer

Postat av: Din kusin!

Publicerad 2012-07-01 17:38:07

Bläääää;/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela