.

hejhej /sjuklingen!

Publicerad 2012-03-29 14:31:16 i Allmänt

Godmorgon godmorgon!
Japp... jag är sjuk... TYVÄR. hostar och är förkyld som en galning och ont i lederna ! (minifeber) Det är lika härligt varje gång!
Det ända jag har gjort nu när jag varit hemma är att: Äta, kolla tv, sova och gå på toaletten. japp.. det är segt. Vill till skolan i morgon, men då blir det väl ett himla liv om att man kommer dit dödssjuk ! -.-'  så det blir att vara hemma i morgon också!
JAG HAR ÅNGEST! Vad sjutton ska jag göra på lovet!?! Vill hita på något riktigt busigt! vill inte bara sitta hemma och sega mig :(
Blir väl sitta hemma å knarka justin biebers nya singel? Den är faktiskt bra! :$
heheh :$ lite smått kär i hans utseende också (a) han är lik Paul Wesley :)
=
Paul Wesley
Erkänn !!!
Aja, puss&kram /Myset♥

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2012-03-30 19:04:38

TACK, för att du säger att dom är lika. Det har jag också gjort men det är aldrig någon som håller med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela