.

Lite ny musik!

Publicerad 2012-03-31 13:16:11 i Allmänt

HAHA JAG ÄR INTE LIKA SJUK/FÖRKYLD LÄNGRE ! MOHAHHAHA DÄR FICK DU DITT VIRUS!
japp :D blev glad ! dock så hostar jag fortfarande... men det försvinner nog snart!
juste, kolla in Olle Hedberg & Andreas Weise - world hold on! Älskar denna låten! den är lite smått gammal men aja...
Olle är snygg som fan!
Här är några nya låtar som jag tycker att ni ska lyssna på på youtube!
Enrique Iglesias ft. DEV - naked.
RJ ft. pittbull - you know it ain't love
David Guetta ft. nicki minaj - turn me on.
Rihanna ft. jay-z - talk that talk.
BASTO! - Again & Again.
Darin - nobody Knows.
Sjukt niceiga låtar!
Så nu var jag sneeel, men nu ska jag vara social med de andra! så kyss å smek, uppdaterar mer snart ;*
glöm inte att följa mig på twitter: pluttenlina
puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela