.

Stan i helgen!

Publicerad 2012-05-30 21:39:48 i Allmänt

På lördag ska jag dra in till stan och gå på RIX FM med min syster, efter det blir det träffa massor med folk och sova hos syrran tills på söndag. på söndag blir det a6 och köpa lite små grejer och sen ska jag kanske träffa folket igen och så blir det åka från syster på måndag morron till skolan :) gött som fan :)
på fredag blir det SUCKFOTO! och vårat suckfoto vi ska ha SUGER ! Tänker dock inte avslöja ngt än! på tisdag och onsdag så är vi lediga, och på fredag blir det STOCKHOLM!! underbart<3 vi kommer ha så jääävla roligt! blir att gå några timmar på stan oxå med flickorna medans killarna går på skansen å sån skit ;D på kvällen blir det grönalund! SOFT :D kommer bli bäst!
nu ska jag gå å lägga mig och kanske ringa lite folk och se vilka som vill träffas i helgen :D puss&kram älskar er mina fina läsare!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela