.

John Tucker must die

Publicerad 2012-04-14 23:54:17 i Allmänt

hahah kollar på världens roligaste film! En kille dejtar tre tjejer samtidigt och nu ger dom igen! as skoj!
aja, i dag har jag varit med Emma och det var skit kul! vi gjorde massa "lekar", typ den när man har en glasflaksa och fyller den med vatten, sedan sätter den mellan låren sedan ska man springa och fförsöka hälla ut det i en hink utan att ta i flaskan! (Leken man kör på midsommarafton) Och så har vi solat och spelat badminton (stavning).
+att jag laddat ner ett program äntligen så att jag kan ladda ner låtar själv! as gött!!
men just nu så sitter jag och lyssnar på top cats - baby doll! Den låten är fan go ! haha :D bara så ni vet!
Men nu ska jag ladda ner som bara den så puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela