.

WOOOP WOOOP

Publicerad 2012-04-19 20:43:16 i Allmänt

Äntligen har klasströjan kommit! Den blev sjukt bra! (iaf tjejernas) Vi har snobben! mohhaha, han är skit söt! Och så är vi lediga i morgon ! härligt som fan! :D

Varit o kollat in gymnasiet jag ska gå på oxå, är sjukt nöjd med mitt val! Sandagymnasiet blev det :) och jag kom in på det prelliminära iaf, så jag hoppas att det går så bra nästa gång oxå då! :) vill inte gå på en annan skola faktiskt... typ plusgymnasiet? näää... känns inte rätt!

Nu är jag hos min syster och hennes boyfriend och chillar så in i helvete. Snart blir det film tittande och äta glass med massor med gott till!

puss&kram /myset<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela