.

Ge mig TIPS!

Publicerad 2012-07-08 18:03:05 i Allmänt

Tjosan alla!

jag letar efter ett par snygga tighta jeans med slitningar, har hittat ett par på fashionclub, men de hade dock inte min storlek...
vill ha något liknande:
 
Ge mig så mkt som möjligt så skulle det vara hur gulligt som helst!!
 
 
Sen letar jag efter något sånthär:
Chinos "Davis Slim" - Khaki
Men det finns tyvärr typ ingenstans som är sånna fast för tjejer. vilket är grymt irriterande.
 
Så om ni vet någon affär eller internet sida med något liknande, så säg gärna till!
ni kan oxå skicka länken till min mail: [email protected]
 
tack så mkt i förhand!

Kommentarer

Postat av: TILDA

Publicerad 2012-07-08 20:17:16

köp ett par tighta jeans och slit dem själv?
och vem bryr sig om det är på kill eller tjejavdelningen? bara det sitter snyggt och man trivs i det så

Svar: true, men jag kan itne slita själv :( blir AS fult !
Lina Myset

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela