.

SKÅNE !

Publicerad 2012-06-27 15:55:23 i Allmänt

Tjosan i trosorna & kalsongerna!
 

I Söndags efter jobbet drog jag, mamma & pappa till Skåne. Jag har alltid varit där när jag var liten, vi åkte dit ungefär varje år! Det var drömmen. Skåne har varit den bästa platsen i min barndom om man inte räknar med hemma. Men detta året var det första året som inte morfar var med... Det var tomt utan honom, men inerst inn vet jag att han var med oss ändå! 
Sedan var min mammas syster och deras familj där nere & mormor. Det var såå himla mysigt! När vi kom dit så blev jag så glad att jag kunde inte sluta lé typ! UNDERBAR känsla att vara tillbaka där. Det var ca 3-4 årsedan jag var där och så kommer man dit! Det såg EXATK lika dant ut, vilket var grymt. +att jag fick köra ner till Skåne! Skit kul var det & det gick hur bra som helst. 
Jag hann bara ta några bilder, för det regnade mest hela tiden... Men här är några bilder i alla fall.,
tyvärr så är det mobil bilder...
 
 
 
(instagram redigerade...) gick inte ladda upp bilderna...
 
Men men ! I morgon blir det stan och oxå apoteket för att köpa B-vitaminer till mitt hår! ska bli AWESOME!
 
Sen köpte jag två ansiktsrengöringar ! 
och
tröja, as snygg t-shirt och en bh ! skit nöjd!
 
men nu ropar maten ! puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela