.

Bok tips

Publicerad 2012-05-12 12:24:29 i Allmänt

För er som inte gillar att läsa, har jag en värklighetsbaserad bok om andra världskriget! Den är riktigt bra faktiskt! jag gillar inte att läsa böcker, har nog läs ut en hel bok ungefär 4 ggr i mitt liv... om man inte räknar med barnböcker på 5 sidor...
Boken heter: Jag måste berätta. Den är skriven av: Madga Eggens som var själv med om detta. I denna boken berättar hon om hur hon tog sig levande ifrån koncentrationslägret i Auschwitz, och om vad som hände med hennes familj.
och efter som att man vet att boken är sann, så blir den mycket bättre att läsa, dock mycket mer hemsk än andra...
så, bok tips! puss&kram /myset♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela