.

I'm Back!

Publicerad 2012-05-27 20:53:05 i Allmänt

l4
l3
haha bara för att dom är sanna :P
Jepp ! I'm baack !
min helg har bestått av jobb, jobb, jobb & jobb.... I fredags jobbade jag från 17-22. lördags jobbade jag 8-16 & 19-22.30 och i dag 07.30-15 !
och jag har så ÄCKLIGT jävla ont i mina fötter! jag kan fan inte ens gå ju!
aja, i fredags i skolan började vi kl 8 som vanligt men slutade vid 11!! SÅ JÄÄÄÄÄVLA CHILL! Så när man kom hem var det att slänga sig i gräset å börja sola! lite bränna fick jag allt! jag brukar aldrig bli brun så var en lycklig chey då... heheh.
Nu i veckan blir de det sista pluggandet, typ göra klart alla läxor osv... känner mig dock inte så där jätte tagg, men måste göra det...
I morgon ska vi VANDRA i skolan. ja. jätte kul. jippi. -.- (stackars fossingar)...
Juste! I helgen nu då är det ju RIX FM festivalen i jkpg! lätt att jag ska dra dit och träffa mina UNDERBARA vänner! även min finaste syster. Blir att sova hos syrran så man slipper åka hem mitt i natten... det hade varit lite jobbigt...
Och nu tror jag att det är bestämmt för när jag ska flytta! Ska flytta in i början av september i ett eget place! Ska bli riktigt gött. slippa pendla varje dag till skolan sen. så behöver bara pendla i en vecka eller så:) och det är ju inte så farligt. Dock blir det lite jobbigt på måndagar å så om jag varit hemma på helgen. då måste jag gå upp AS tidigt :/ SUGER.
aja, nu iaf ska jag FÖRSÖKA blogga så mycket som möjligt igen. får se hur länge det håller ;)
puss&kram //MYSET♥
mig i min älskade morfars tröja<3
bjuder på bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina Myset

En tjej som älskar att umgås med vänner och familj!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela